Tandvärken är tillbaka

Blev bjuden på maten av Angelica och Elinor (tackar för det!!) och jag blev galet mätt.
Blev fika hos mamma och pappa efter. Och fick reda på att jag ska få en julgran i julklapp, känns väldigt underligt att få granen på julafton. Så ska väl satsa på att klä den på juldagen haha.
Har jag tur så kanske jag kan tigga åt mig den lite tidigare:)

Nu har jag fått tandvärk igen, börjar fundera på om det är visdomständerna som spökar för det känns som att tänderna flyttar sig, känns inte som jag har hål. Men ska ringa folktandvården imorgon så får jag hoppas på att dom har tid för mig.

Nu ska jag kolla klart på Paradise hotel sen blir det sängen. 
Ska komma ihåg att stänga fönstret bara, kanske blir kallt i natt annars.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback