Tummen ur ......

Skulle behöva sälja min tv för att lyckas ta tag i alla måsten:)

Har tvättat och hängt en maskin med tvätt och hämtat posten, tog väl 10 minuter effektiv tid sen har jag inte gjort ett dugg:) haha

Tur att jag inte bryr mig så mycket om det egentligen. Det är mest andra som bryr sig, men det skiter jag i. 

Men ska försöka få allting färdigt tills på fredag i alla fall. Skönt att åka bort och sen komma hem till en städad lägenhet - spelar inte någon roll att det bara är ett dygn.
Men det lär ju bli rörigt när jag kommer hem och packar upp allt man handlat på Gekås i alla fall och då är det skönt att allting annat är fixat och städat i alla fall. 
Får se jag har ju några dagar till på mig i alla fall:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback