Bröstcancer

Händer inte ofta men idag händer det - jag ska gå och lägga mig och klockan är inte ens elva. Normalt så brukar jag motsträvigt gå till sängen tidigast ett bara för att "man måste"..

Var en sväng till Valbo, handlade leggings. Stod "ta 3 betala för 2" men jag betalade för 3 ändå av någon märklig anledning som jag kom på när vi var tillbaka i Tierp igen - irriterande!!
Var snäll och köpte ett ROSA BANDET också + att jag fick ett rosa hopprep på köpet. Så nu är det väl bara att börja hoppa..

Stannade även på city gross och handlade. Så nu är jag fattig men kylen är full så det är ju positivt:)

Imorgon är det arbete på schemat igen 12-21. Skönaste med söndagarna är att man slutar 21 istället för 22. Den timmen gör sån extrem skillnad kan jag ju erkänna..

Men nu - sängen. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback