Det händer

Var på marknad med mamma, hittade inget kul. Eller jag hade inte så höga förväntningar då det alltid är samma skit. Köpte nougat och brända mandlar.
Efter tog vi en snabblunch på brorsans innan mamma skulle börja jobba.

Han även med en träff med Ronja på salongen. Känns som att vi aldrig träffas längre.

Åkte hem, slet ur alla grejer ur köksskåpen och så kom farmor och bjöd över mig på fika så var det bara att åka dit.

Och nu har jag plockat ordning på allt i köksskåpen eller jag har två skåp kvar men fick för mig att börja i vardagsrummet istället. Så nu är det mer än kaos här hemma. Men det gör inte så mycket.

Kollade igenom kökslådorna också, hittade typ 20 disktrasor så det behöver jag ju inte köpa på ett tag i alla fall - alltid hittar man något:)

Men nu ska jag fortsätta. 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback