DH

Fan vad trött jag är. Försökte somna en stund på soffan men det gick inte. 

Var som sagt med mamma på sjukhuset. Trodde att jag skulle få åka hem direkt efter men inte då. Först skulle vi köpa cement sen skulle vi åka till bilverkstaden för att kolla nån grej på mammas bil och efter det skulle vi självklart handla.

Åkte till mamma och pappa för att jag vet inte vad egentligen men fastnade där för att pappa ville ha hjälp och efter det blev set frukost/lunch - köttbullar med stekt potatis och ett glas oboy till:)

Kom i alla fall hem till slut. Pratade lite med Ann-Christine (hyresvärden) sen la jag mig på soffan och efter nån timme kom hon tillbaka med min post:)

Fick sista säsongen av desperate housewives så då hade jag ju inget annat val än att börja titta på den ;) haha

Och nu ska jag åka och jobba, tanka bilen först bara.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback