Duschen nästa

Nu har hösten gått så pass långt så ni tycker jag inte om den längre. Det är kallt, blött och jävligt och snön kommer väl vilken minut som helst. Idag ska den tydligen komma, får se hur det blir med den saken.

Har massa saker som jag borde ta tag i. Dammsugningen som ett exempel, men som dom flesta vet så har jag en tendens att skjuta upp det på grund av starkt hat mot just dammsugning..

Skulle duscha det första jag gjorde när jag vaknade idag, men går fortfarande runt i min onepiece. Men ska hoppa inne duschen nu när jag rökt färdigt.

Fastnade för ovanligheten skull i desperate housewives. + att jag fick filmer med posten idag också:) så jag lär nog vara osocial ett tag framöver.

Men blir middagsdejt med Ronja idag när hon slutar jobba så lite socialt har jag nog kvar ändå:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback