Exakt typ precis ungefär nu

Blev en spontantripp till Gävle med Mandy. Handlade lite smågrejer på Oves, åt på Max och köpte filmer på media markt. Blev en snabbis fram och tillbaka bara..



Och sen så har det ju börjat komma julgrejer och jag kunde inte låta bli, så blev två nya tomtar eller vättar eller vad det är - söta var dom ju i alla fall:)



När jag kom hem, så packade jag bara in grejerna och så åkte jag till mamma och pappa och hämtade lyktan, vinstället och ljusstakarna som är färdiga nu. (Lägger upp bilder på dom om en stund..)

Nu ska jag laga mat och duscha och fixa allt som jag inte hinner med imorgon då jag fick ta på mig ett extrapass mellan 10-16 . Känns lite sisådär när jag redan har mitt standardpass mellan 16-22. Så blir en lång arbetsdag imorgon . Men funkar nog det med:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback