Före och före

Har haft fyllt upp hela dagen - riktigt skönt faktiskt. Kanske jag somnar i tid ikväll så jag orkar upp vid nio imorgon.

Har handlat mat och sprayfärg till lyktan och vinstället. + att jag har sprayat dom så båda är numera vita. Kanske behöver spraya igen - får se när dom har torkat hur dom ser ut. Är riktigt nöjd i alla fall:)

Såhär såg vinstället ut när jag hade sprayat det en gång. Glömde bort att ta "förebild".

Här är förebilden på lyktan. Efterbilden kommer när den är helt färdig..

Ska påbörja rensning och städning av garderoben så jag, om jag har tur, hittar det där jävla skärpet som Elinor ska ha. 

Sen ska jag hoppa in och jobba en timme mellan 19.00 - 20.00..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback