Håller tummarna

Jobbade hela dagen igår. Städade 70% av tiden så dagen gick galet fort och det blev ordentligt städat.

Idag har jag mest plockat här hemma, hängt/vikt undan massa kläder, tvättat och kastat sopor.

Börjar jobba om typ 40 minuter så ska väl börja fixa mig lite, borsta håret kanske. Ser ut som ett troll.

Imorgon är jag ledig. Håller tummarna för att jag får hem min skänk så jag får någon ordning i vardagsrummet, just nu så är det mer än kaos. Står filmer staplade efter väggarna, har tvn på en pall och det är sladdar överallt..

Ska även åka och hämta lyktan, vinstället och ljusstakarna som är färdigmålade nu.

Här är ljusstakarna innan, efterbilda kommer i morgon:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback