Jag vill sova nu

Kan fan inte sova, ligger och vrider och vänder mig i sängen hela tiden bara.
Antigen så är det för varmt eller så är det för kallt.
Och så är jag törstig så går jag upp och dricker och så hinner jag "piggna" till vilket gör det ännu svårare att somna.
Tröttnar och går ut och röker, kommer in ännu piggare.

Fan vad jag hatar sånna här nätter..
Att jag ligger vaken och grejar med mobilen fram till två är oftast inget större problem men när klockan börjar närma sig fyra då får jag panik.. 
Och tänker man att man måste somna inte fan somnar man då. Gud vad jag är less . Jag är egentligen för trött vilket gör att jag inte kan somna - sån är jag.

Men ska väl ge det en chans till:) 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback