Jobb vs. Ledighet

Precis kommit hem. Ska bli så galet skönt att vara ledig både söndag och måndag. Mina fötter och ben håller på att dö ut sakta med säkert.
Jag är hungrig så jag mår illa.
Men orkar inte bry mig om nånting annat än att få sova. 

Ska bara vänta på att Julius ska äta klart så jag kan släppa ut honom för annars hinner jag bara lägga mig i sängen så börjar han med sina idiotfasoner (riva tapeter bland annat..) för att jag ska gå och öppna dörren - så lika bra att vänta en stund med sängen.

Imorgon har jag massa grejer som jag kanske ska göra. Får se kanske slutar med att jag ligger på soffan hela dagen:) 
Känns inte så fel det heller för tillfället!!

Äsch god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback