Just nu

Lyckades somna tillslut, kollade på klockan sista gången vid kvart i fem så somnade väl runt fem då.
Vaknade vid halv elva. Kände mig ganska pigg då men nu... Nu börjar jag bli trött igen.
Men ska hålla igång hela dagen så jag somnar ordentligt ikväll istället:)

Nu sitter jag hos Mandy, knackade på gick in och så kom hon ner halva trappen och hyssjade (heter det så??!!) mig för att hon pratade i telefon så gick ut och rökte istället.

Ska inspektera vad hon (eller dom kanske man ska säga..) har handlat till bebisen.. Sen ska vi åka och shoppa, eller ja vi ska egentligen bara titta men det vet man ju hur det blir med den saken:)

Mitt sällskap för stunden - Molgan:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback