Ledig från jobbet i alla fall

Har fått i uppdrag att hitta ett skärp till en jacka, en svart jacka och ett svart skärp. Har letat i typ en timme, har varken hittat jacka eller skärp. Sen kon Elinor fram till att hon hade jackan (...) och jag hittar bara ett vitt och ett beiget (stavas??) skärp. 
Men får väl fortsätta leta - vet bara inte vart..

Ska hämta Elinor snart så hon får sällskapa mig när jag ska handla - plus att jag ska köpa färg så jag kan göra min pissgula lykta vit istället..
 

Så resten av dagen så har jag att göra bara jag vill. Finns inget värre än att måla men kanske går bättre om man får spraya - får se..

Nu ska jag åka i alla fall.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback