Noll grader

Vaccinerade Ossian idag sen när jag kom hem så somnade jag på soffan - usch hatar att sova på dagarna.
Men eftersom att jag fortfarande (efter 2 veckor) inte är helt frisk så orkar jag ingenting och jag lyckas somna på kvällen även fast jag sover på dagen..


Har jobbat mellan 16-22 och nu sitter jag i soffan (igen..) 
Var lugnt och skönt på jobbet, städade och plockade i mitt eget tempo. 

Skulle vara skönt att bli frisk så man orkar med allting och kan få upp lite "tempo" utan att känna att man ska dö av ansträngning :/ 
Lät väl bli frisk nångång i framtiden..

Är ju i alla fall kallt ute nu, Gud vad jag INTE längtar efter vintern.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback