På rymmen

Hemma från jobbet. Blev inte direkt en underhållande arbetsdag. Människor är lite snåla såhär innan lön. Haha eller så kanske dom inte har några pengar, i vilket fall så går dom inte till brorsans för att äta i alla fall:)

Innan jobbet eller typ direkt när jag vaknade så var jag med mamma och moster (Anna-Lena) och åt på kinaresturangen i Tierp sen blev jag automatiskt indragen i någon "Hitta-alla-kor-som-rymt-grej" hos mamma och pappa. 
Fast jag fick i uppgift att sköta strömmen och ta i och ur kontakten ur väggen. Ganska, eller väldigt värdelöst. 
Men fick sällskap av Domi i alla fall, fast hon ville inte vara med mig egentligen, hon ville jaga korna:)

Nu blir det tvn en stund, sen ska jag duscha och sova..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback