Snart så

Har världens jävla huvudvärk men bara för att jag är ledig idag (eller jag jobbar en timme..) så ska jag hinna med 100 saker och stressa. Men är ju inte helt frisk ännu så det tar ju på krafterna. Känner om jag sätter mig ner nån minut att jag bara vill lägga mig och typ sova/vila. Helt slut..

Har plockat ordning i garderoben OCH hittat skärpet till jackan som Elinor ska ha. Så det känns ju bra, slipper jag bry mig om det något mera:)

Har plockat ur alla filmer och gjort rent tvbänken som mandy och Henke ska komma och hämta imorgon.

Låter ju som att jag kommer få min "nya" i helgen och då måste ju den jag redan har vara borta eftersom att det blir så jävla trångt här annars.

Sen blir det "operation vardagsrum" ska få någon ordning här. Hoppas bara att skänken som jag ska ha som tvbänk blir som jag har tänkt mig.

Ska nu ska jag göra mig färdig för arbete. Sen ska jag hem och laga mat. Längtar efter "riktig" hemmalagad mat. Inte pasta och bacon som jag annars äter typ dagligen.

Nog nu. Hörs 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback