Spackel

Maten står i ugnen - bakad potatis:) och jag har precis duschat.

Har sett klart på tredje säsongen av The big Bang theory så nu är det bara att hålla tummarna för att det är något sevärt på tvn ikväll. 

Var en sväng till mamma, hon ville ha hjälp att spackla (sa ju att hon ville ha hjälp med något.) problemet var/är ju bara att jag aldrig har spacklat och tror heller aldrig att jag sett någon spacklat förutom på typ Äntligen hemma (men då kollar jag inte så noga.) . Mamma däremot hade ju spacklat tidigare så hon visste minsann hur man gjorde ochblablabla..

Det slutade med att hon hade drällt spackel överallt, på golvet, i fönstret, listerna osv. Så vi gav upp haha.

Nu ska jag plocka i diskmaskinen.



Här är skänken. Fixar en bättre bild när jag är helt färdig. 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback