Text och inte text

Har spenderat kvällen i soffan, har druckit så mycket vatten så jag mår illa men märkte det inte förrän jag reste mig ur soffan. Då mitt kranvatten smakar fan, brukar jag köpa vatten men har inte gjort det på länge. Så idag köpte jag 4,5 liter och det är ju så sjukt gott. Men svepte nästan allting på typ 2 timmar och det ska jag aldrig mer göra om:) 

Kollade på This is 40 som jag köpte när jag och Mandy var till Gävle här om dagen. En ganska bra film, av det jag hängde med. Den svenska texten var underlig och det var bara textning på typ första meningen i varje konversation i hela filmen. 
Och som dom flesta vet så är jag ju sjukt sämst på engelska så fick hänga med så gott det gick i filmen ..

Men nu ska jag sova . Försöka bli av med illamåendet..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback