Död åt halsont

Känns som att jag börjar bli sjuk "på riktigt" så jävla seg, ont i huvudet och halsen och hostar och snorar hela jävla tiden. Usch vad jag inte orkar med det här.

Var hem till mamma och pappa en stund - tittade på när dom åt middag . 
Var tvungen att åka dit då jag alltid glömmer att köpa hem Alvedon så fick ta där + att mamma var snäll och köpte hem cigg till mig:)
Det är när man mår så här, med halsont och hosta som man har starka funderingar på att sluta röka men det blir lixom aldrig av..

 Är för trött för att göra något vettigt. Skulle ju behöva göra så mycket men livet går ju inte åt helvete för att jag skjuter upp dammsugningen ännu en gång:)


Ska duscha och sen ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan med Ossian.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback