Fästingar

Jag tycker inte om den nya bloggappen. Men man vänjer sig väl antagligen.

Ledig idag, mest hållt mig hemma, varvat soffan och gräsmattan och nött telefonen så batteriet har tagit slut två gånger - så kul har jag haft det:)

Vid sextiden så fick jag med mig axa på kantarellplockning i alla fall, hittade inte så värst mycket men men för inte mig nått.

Sen så var jag och handlade med mamma och nu har jag precis ätit -kycklingwraps. 

Det värsta med att vara i skogen måste ju vara fästningarna. En lyckades sätta sig på halsen och två har jag plockat som krupit på armen. Äckliga djur.

Nu ska jag i alla fall duscha bort dom:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback