Hemma från jobbet

Benet/tassen var hur bra som helst nu när jag kom hem. Så han hade nog bara trampat snett eller nått - haha.

Känns skönt att vara ledig imorgon, har lite saker som jag ska fixa hemma och sen ska jag ut på äventyr med Camilla och kanske Katrin.

Hade funderingar på att fortsätta kliva upp skapligt på morgonen så jag får in en "normal" dygnsrytm men som det känns nu så skiter jag i det. Behöver väl kanske inte sova till 12 som jag ofta gör utan större problem men orkar knappt tänka tanken att kliva upp klockan 9 imorgon också.

Tur att man har det jobb som man har, så jag får sova:)

Nu blir det tvn, väntar på att idolreprisen ska börja vid tolv!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback