Japp

Klarade av arbetsdagen galant. Mår hur bra som helst, är bara den här jäkla hostan som sätter "käppar i hjulen".. 
Var lugnt och skönt fram till klockan 19.00 så då han jag städa och fylla på/förbereda en hel del. 
Sen kom allt folk och gick i lagom tid så jag han med kvällsstädningen i bra tid också. En bra arbetsdag alltså:)

Imorgon ska jag försöka hinna med en massa saker då jag har en ledig dag. Tänker inte säga att jag måste göra nånting för man vet aldrig hur man mår när man vaknar eller vad man är på för humör så det är bättre att säga att det är bra om jag hinner med så mycket som möjligt.

Ska bland annat försöka få igång mina gamla datorer då jag vill få tag på alla bilder så jag kan lägga in dom på en extern hårddisk istället. Får se hur det blir/går med den saken.

Nu ska jag kolla sista minuterna på breaking News iaf:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback