Japp

Varit vaken sen halv nio, kan fan inte sova längre. Kanske är positivt jag vet inte, men det är jobbigt att inte kunna sova på grund av att man hostar.

Fullspäckat schema idag. Mamma ska komma och hämta mig klockan 10.00 (alltså för 5 minuter sen) så ska vi till mormor och städa. Brukar köra ordentlig storstädningen där typ 2 gånger om året.

Sen ska jag plocka svamp med syrran och Camilla om hon får följa med för Angelica:)

Plus att jag är kattvakt eller jag ska mata mandy och hennes katt någon gång mitt på dagen också.

Ikväll blir det lugnt i alla fall.. Eftersom att förkylningen inte vill släppa ordentligt och jag ska jobba hela dagen imorgon så måste jag vila för att orka.

Over n' out

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback