Mat

Varit och shoppat lite med Camilla idag eller jag köpte BARA ett kakfat (med tre våningar) medan Camilla handlade en jäkla massa..

Nu ligger jag på soffan och kollar på fotboll - Sverige mot Kazakstan. Maten är i ugnen, blev en jävla blandning idag. Tänkte att det skulle bli klyftpotatis med kycklingfilé och bernasiesås men ångrade mig efter att jag satt in potatisen i ugnen så gjorde flygande Jacob eller vad det heter, utan banan. 

Får se hur den blandningen blir:)

Huvudvärken är i alla fall extrem. Haft mycket huvudvärk den sista tiden:/

+ att jag saknar Ronja - att ringa henne och prata om allt och ingenting på kvällarna. Men hon fick för sig att åka till Turkiet en vecka ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback