Nöjd med kvällen

Har haft världens mysigaste kväll med Camilla och Katrin. Ätit trerätters (Camilla stod för förrätten, jag för varmrätten och Katrin för efterrätten.), pratat gamla minnen, skrattat, druckit vin/drinkar och bara haft det mys.

Anledningen till att vi träffades bara vi är att för 10 år sedan så kom vi på att vi skulle skriva brev om var vi trodde att vi var i livet om fem år, och så skrev man om varandra. Fem år senare (för fem år sen alltså) så öppnade vi de här breven och läste igenom och så skrev vi nya som vi öppnade idag. Så nu har vi skrivit nya igen som ska öppnas om fem år igen..

Är en så jävla kul grej som jag är ganska nöjd över att vi började med när vi var 14/15 år. En bra anledning att, var vi än befinner oss, boka in en träff var femte år..

Har planerat in att vi ska tatuera oss. Jag har inte en aning om vad eller var jag vill placera tatueringen men tatuera mig ska jag för att jag vill:)

Även en ullareds-resa har börjats planerats..

Nu blir det sängen.. Hörs imorgon.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback