Sjuk eller frisk

Mår lite bättre idag, är inte lika seg. Men har fortfarande en extrem huvudvärk, hostar, nyser och snorar om vartannat.

Imorgon ska jag jobba i alla fall. Är bara sex timmar sen är jag ju ledig hela lördagen så hinner väl vila upp mig lite till söndagen får jag hoppas på.

Då jag inte orkade göra nånting annat än att ligga på soffan igår så har jag i alla fall varit duktig och plockat i diskmaskinen och slängt i en maskin med tvätt. Lär ju inte bli så mycket mer idag heller men det är ju nånting i alla fall.

Det regnar ute så jag lider ju inte direkt av att ligga inne på soffan:) katterna vägrar också gå ut, dom har tagit sängen...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback