Mitt i natten

Kom precis hem, eller egentligen för typ en halvtimme sen:) 
Kom från Gävle vid nio ungefär, sen skulle jag en snabbis till jobbet, en sväng till mamma och sen hem och ta det lugnt och ligga på soffan.

Blev inte riktigt son planerat. Åkte till jobbet, stannade kvar där och sällskapade rosa fram till 22.15 och sen följde jag med henne hem. Satt och pratade en timme med henne och Malin.

Och nu är jag i alla fall hemma, fick något städryck^^, så har hängt tvätt, plockat i och ur diskmaskinen, bytt gardiner och plockat en massa. 

Skulle egentligen behöva dammsuga, men tror inte resten av alla människor skulle uppskatta on jag börjar med det den här tiden på dygnet. Så får hålla tummarna att städtagen sitter i när jag vaknat imorgon också:)

Jag fick träffa världens bästa tjej, en liten stund idag i alla fall:)

(Elinor, tredje inlägget idag tror jag!!)

 

Kommentarer
Postat av: E

Wohooooo! Fortsätt så också ;)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback