Oväntat besök

Skulle ut och röka min "nattcigg". Plockade på mig allt jag skulle ha med mig utanför dörren, det är en hel del:) haha

I alla fall så öppnar jag dörren och ser ett par ögon på gräsmattan framför mig, Max fem meter bort. Jag tar förgivet att det är Julius (katten!) så jag går fram samtidigt som jag lockar på honom och ögonen går mot mig. När det är en meter kvar typ så ser jag att det inte är Julius utan att det är en räv så jag typ hoppar en halvmeter upp i luften och "skriker till". Och räven gör likadant, hoppar och gör något konstigt läte. Haha 

..då kom Julius, tuff som han är så jagade han iväg den stackars räven som jag precis skrämt slag . 

Hade jag inte blivit rädd så hade vi nog varit bästa kompisar nu:) 

Har hört i flera dagar/kvällar/nätter att det stryker runt något djur men jag har bara tagit förgivet att det är en katt. Antagligen min egen har jag trott. Men nu visade han sig.

Jag är inte så mycket för vilda djur. Tycker dom ska hålla sig i skogen. Och om jag mot förmodan är i skogen så ska inte djuren vara det.. Haha

Nu ska jag sova, klockan står på 10.00 imorgon. Heidi kommer vid elva sen blir det Uppsala och tandläkaren. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback