Soffproblem

God morgon eller vad man ska säga när klockan nästan är ett:)

Håller på att planera soffbyte. Var säker på att jag skulle få nya soffan nästa vecka då jag beställde den i måndags. Men nu kommer den imorgon. På förmiddagen. Och jag blir inte av med den nuvarande soffan förän imorgonkväll. 

Så blir nog tajt här hemma några timmar men det blir nog bra ändå, förhoppningsvis:)

Idag börjar jag jobba vid 16.00 så ska väl försöka hinna med lite småsaker innan dess. Som att sätta upp gardiner och tvätta en maskin med tvätt.

Men som vanligt så vaknade jag med huvudvärk. (Vaknar md det nästan varje dag, sen går det över för att komma tillbaka närmare kvällen.) måste ta och kolla upp det snart för det börjar bli en aning jobbigt.

Men ta och sätta fart så tvätten hinner bli färdig innan jag ska åka och jobba:)


Just nu; jag, soffhäng! Julius, bordhäng!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback