Spränga huvudet kanske!!??

Hemma. Har varit och hälsat på mandy, Henke och Isabel en snabbis.

 Sen en sväng in på jobbet och pratade lite med Malin, rosa och Sandra. Och sen till dagens "uppgift". Hade lovat Ronja att jag skulle hjälpa henne och Rasmus att flyttstäda. 



Åkte vid tolv och kom hem vid typ halv åtta. Mår heller inte så jävla bra, en kombination av ständig huvudvärk, för lite sömn, förkylning och kanske någon öl för mycket (inte trovärdigt då jag drack 4 öl igår, men kanske!!) har i alla fall resulterat i en galen jävla huvudvärk. 

Var in en sväng på Hemköp och fyllde på alvedon/Ipren-förrådet så nu har värken minskat litegrann i alla fall.

Nu väntar jag på middagen son står i ugnen sen ska jag bosätta mig i soffan hela kvällen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback