Burr

Sjukt seg dag. Lämnade bilen på verkstaden i morse och var därför tvungen att gå upp senast nio. Jag gick upp kvart över men var på plats halv tio i alla fall. Var galet trött, måste sett ut som ett spöke när jag gick in där:)

Gick till jobbet och hälsade på rosa och sen gick jag till mamma och lånade hennes bil. Åkte hem och la mig på soffan, gjorde allt för att hålla mig vaken men tror att jag somnade till någon minut då och då. 

Vid fyra var det jobbdax, slutade vid halv elva och då var rosa snäll och skjutsade hem mig:)

Nu har jag kollat Paradise hotel och ska bädda ner mig alldeles strax med massa täcken och filtar. Fryser ihjäl i det här höstvädret. 







Bjuder på några bilder från kräftskivan (eller vad det var??!) i lördags:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback