FY FAN FÖR DESSA DJUR

Dax att sova kanske, om jag kan. Har skrämt upp mig själv. Hatar när det börjar bli höst eller sensommar kanske och alla spindlar får för sig att flytta in. Gick in i duschen för att slå på vattnet och när jag vänder mig om så sitter en svart, stor, tjock, äcklig spindel på golvet.

Lyckas få tag i flugsmällaren och slår och slår som att det var en elefant jag skulle slå ihjäl, den var garanterat stendöd och jätteplatt efter första smällen, eller andra. Men man kan aldrig vara säker så blev 50 smällar till, för säkerhet skull.

Och efter det så ser jag spindlar överallt. Fast egentligen så är det inte spindlar, det är skuggor, flugor eller andra konstiga saker. 

Hade blivit så jäkla uppskrämd så jag hoppade till när jag gick förbi spegeln och såg mig själv i ögonvrån. 😂haha 

Inte lätt att vara rädd

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback