I sista stund

Blev bingo med Malin, vann ungefär lika mycket som jag alltid vinner - 0kr (förutom förra veckan då jag plockade hem 1120kr).. Efteråt blev det, traditionsenliga som vi är, Bennys grill med Rosa. Satt bara och pratade och drack Cola Zero.

Kom i alla fall hem och fick för mig att börja mäta vardagsrummet. Blir alltid så less och uttråkad efter ett x antal veckor/månader så jag bestämmer mig alltid för att möblera om. Men när jag hade varit duktig och mätt (brukar alltid annars prova mig fram. Går runt med möblerna i flera timmar ibland innan det blir bra.) och insett att det går att göra som jag vill på ett ungefär så insåg jag att antennkabeln är för kort, fattas flera meter om den inte ska gå rakt genom rummet. Blir ingenting av med min möblering på ett tag med andra ord.

Nu är jag rastlös och vet inte alls vad jag ska göra. 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback