Söndag

Har varit en riktigt lugn och skön söndag. Har varvat soffan och utemöblerna hela dagen. 
Inte mått alltför dåligt efter gårdagen, bara lite huvudvärk fast det var nog mest pga lite sömn och för lite vatten (kanske för mycket alkohol också✌️).

Men har hunnit med att tvätta två maskiner också.

Hämtade mandy i Tierp när hon slutade jobba så hon fick hämta bilen som var kvar hos mig från igår. Så passade på att handla också. Var mest ute efter vatten och cigaretter men vattnet var slut och jag blev sugen på glass och massa onyttigheter .. 

Fick schemat för nästa vecka för en stund sen. Är ledig onsdag och torsdag. Sen jobbar jag för fullt resten av dagarna. Underbart:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback