Tisdag

Usch, mår konstigt. Har huvudvärk och mår allmänt underligt. Tror att jag behöver äta mat, men är inte hungrig . Blodsockret är konstigt idag känner, blir yr när jag reser mig och massa konstiga grejer.

Började jobba vid tio och vaknade i panik alldeles försent. Hade glömt att ställa alarm, så är förvånad att jag överhuvud taget vaknade innan klockan 11, men jag han till jobbet med fem minuters marginal.

Fryser som en idiot. Och sitter med två par byxor, två tröjor, kofta, raggsockor och filt i soffan. Bara halsduk, vantar och mössa som fattas. Underbara svenska sommar (sensommar!).

Funderar på att byta sängkläder och gå och lägga mig tidigt ikväll:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback