Ute i friska luften

Sitter ute i blåsten, får passa på medan man är ledig och innan det blir minusgrader:)

Har spenderat dagen med mandy och Isabel och lite med Jejje. 
Efter det så blev det tandläkaren, hände inte så mycket där förutom att jag ska få en kallelse till Uppsala istället för en operation.
Hoppas bara att det blir av den här gången (förra gången blev det inte av)(ganska självklart för då hade jag nog inte gjort det igen, men ni fattar..).

Nu har jag hängt tvätt och plockat ordning lite här hemma. Ska tillbaka till Tierp och sätta in pengar så jag kan betala räkningar. Glömde pengarna hemma sist, typiskt!!




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback