Fredag, lördag & söndag

I fredags så åkte jag och Malin till Uppsala för att kolla rean. Hittade inte något speciellt, två tröjor och sen var det inget annat jag hittade på själva rean. Var skönt att bara gå runt och kolla även fast det var galet kallt. Och så hade ena klacken på mina stövlar gått sönder så jag gick lixom på sidan av stöveln vilket gjorde att jag hade sjukt ont i hälen/foten när jag kom hem och äntligen kunde ta av mig dom.


Avslutade Uppsala-vistelsen med en fika på Svenssons (stationen). Galet gott och sjukt skönt att få sätta sig ner efter att ha gått runt i flera timmar.

På kvällen så var det middag och julfirande nr två hos mamma och pappa. Tillsammans med farmor, syrran och Elinor (och mamma och pappa såklart..)

Fick pengar av farmor och så fick jag badlakan/handdukar av syrran och Elinor som jag hade önskat mig:)
Vinterväder.

Jobbade 16-02 igår, var längesen jag jobbade natt och det var riktigt roligt. Efter massa strul så kom jag från jobbet vid halv tre kanske nångång och då skjutsade jag Malin till Söderfors innan jag fick komma hem till sängen.

Lyckades komma i säng vid halv fyra ca i alla fall. Och vaknade vid 13.15 idag av alarmet. Hade jag inte haft det på så hade jag nog sovit ett tag till, var riktigt trött vill jag lova.

Men var ju tvungen att vakna till liv eftersom att jag skulle börja jobba igen idag vid 15.00.. Men sånt är livet och nu är den här helgen över:)

Nu har Julius och jag soffhäng. Ska gå och lägga mig alldeles strax✌️

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vi borde spela spel nån dag Linda! Jag är ledig en vecka till.

2015-01-02 @ 11:38:33

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback