Så ligger det till

Dålig uppdatering, jag vet. Men har ingen inspiration alls till att skriva. 

Hänt sen sist;


Bjöd syrran och Elinor på mat, kasslergratäng med potatismos. I tisdags.

I onsdags så hängde jag med Malin, slutade med att vi hamnade i Gävle. Var först en sväng till Valbo och kollade runt och sen avslutade vi allt med middag på Allstar.

Idag var jag först till tandläkaren och fixade det sista med tanden och allt efter operationen.

Efter det så hämtade jag Malin, så lunchade vi på Kina. 

Sen blev det besiktning av bilen, den gick (typ!!) igenom. Skulle bara byta vindruta men ingen ombesiktning och det är huvudsaken.

Nu på kvällen så firade familjen mamma som fyller år. Var till brorsans och åt mat, var skitgott sen åkte vi till mamma och pappa och åt tårta. Så nu är jag mer än mätt:)

NU BIG BROTHER-FINALEN✌️😊


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback