Sammanfattning

Har helt glömt bort att blogga senaste veckan. Har i alla fall jobbat lite och så var jag ledig i helgen. Så i lördags så var jag mandy och Heidi till Churchill arms i Uppsala och åt mat. Var skyldig mandy en middag som hon fick i födelsedagspresent. Eftersom att hon fyllde i september så var det dax nu:)


(Sämst på att ta bilder, när jag väl tar så blir dom mörka eller så blir dom suddiga. Ska nog inte satsa på att bli fotograf i alla fall..)

I söndags så firade jag farmor som fyllde år. Och sen blev det lugnt resten av dagen.

I tisdags. Så jobbade jag 10-16 och sen drog jag, Malin, rosa och Leo till Gävle där vi stressade med att köpa dom sista julklapparna innan vi åkte hem. 
Jag och Malin fortsatt hem till mig för att spela Bingolotto, vann inte ett skit:/
Slog in lite julklappar, skrev rim till pappas julklapp och bara hängde.

Nu är jag ledig tre dagar (en är redan "förbrukad", så har bara två kvar.)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback