Snug rug

Igår var det julafton (ingen som missat det kan jag tänka mig.).

Började dagen hos mamma och pappa med frukost, gröt och skinkmacka.

Jag och pappa klädde granen, men pappa ledsnade efter ungefär hälften av kulor och glitter. Sen när han skulle flytta granen (till sin rätta plats.) så ramlade ca 10 kulor av, så dom sparkade han in under granen och så var vi färdiga. Haha


Resultatet kunde ju blivit bättre men dom eller i alla fall han var ju nöjd så:)

Åkte till mandy och Henke för att ge lite julklappar till Isabel och sen åkte jag hem och hängde några timmar innan det var dax att bege sig ut i snöstormen igen för lite julfirande.

Tomten kom och jag fick bland annat en..
Snugrug-filt. Så mysig:) fick även pengar. 


Idag när jag vaknade så hade snöstormen blåst vidare och lämnat det här. Usch vad jag inte tycker om snö.

Blir i alla fall en lugn dag i dag, för tillfället sitter jag insnurrad i "snugrugfilten" och tittar på Wallander.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback