Världens bästa Isabel 1 år

Var så glad igårkväll för att jag hade en sovmorgon att se fram emot i morse. Var så galet trött så jag kunde somna ståendes. Men det gjorde jag inte, istället ringde mamma och meddelade att hennes bil hade gått i pension och att hon behövde skjuts till jobbet i morse.
Så det var bara att ställa klockan på 8.30..

Skjutsade henne och åkte till mandy och Isabel och spenderade några timmar med dom. Åt tårta och kakor och lekte en massa med Isabel som fyller (fyllde, såg att klockan var efter tolv.) 1 år idag - stora tjejen☺️

Åkte hem vid två och la mig på soffan för att vila lite innan det var dax för jobb. Somnade till vid 15.15 ca och alarmet ringde 15.20. Hur underbart är inte det???!!!

Imorgon är jag i alla fall ledig. OCH HAR SOVMORGON! Stänger av all inkommande "trafik" på telefonen. Bara så ni vet:)

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback