Död

Har nog aldrig, i hela mitt liv varit så trött som jag är nu. Är helt slut i kroppen, har ont överallt. Känns som att jag inte sovit på flera dygn. 
Så blir det efter 13,5 timmars städning och annat på jobbet. 
Ska bli så jävla skönt att lägga sig i sängen, kommer garanterat somna bara jag släckt lampan.
Men har ju knappt rört telefonen idag så lär ju kolla Aftonbladet och Expressen först så jag håller mig uppdaterad:)

Skulle jobbat 10-16 imorgon men jag tog ledigt. Kände redan vid 18-tiden idag att jag inte skulle orka och då visste jag inte att jag hade 7,5 timme kvar innan jag kunde gå hem för kvällen.
Men nu är jag hemma, ska ta en snabbdusch, orkar inget annat men det är mer än nödvändigt så kan inte låta bli:)

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback