Måndag

Lugn dag, har tvättat, fixat nytt schema på jobbet. Vilket resulterade i en veckas ledighet:) tänker inte gnälla då jag är så trött i huvudet och kroppen efter den senaste veckans (eller veckorna kanske man ska säga!!) arbete. Gnäller när det är dax för lön istället!!

Sen blev det en sväng till salongen, där jag klippte håret och la i en toning. Färgade även ögonbrynen..


Drog med mig Ronja som sällskap på affären för att handla middag och massa annat som behövdes. Blev en tacotallrik på mitt eget vis till middag. (Eller det var lika mycket frukost och lunch som det var middag!)

Och efter det så har jag, Julius och katten legat utslagna på soffan och kollat film.


Nu ska jag sova. Imorgon har jag lite småsaker jag måste fixa. Bl.a tvätta klart till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fy fan va snyggt håret är!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback