Orkidé

Jag som var så säker på att jag skulle somna utan problem när jag kom hem inatt.. Blev inte riktigt så, vid sju imorse så hade jag fortfarande inte somnat, låg och vred mig i sängen och blev mer och mer irriterad på att det inte gick att sova.

Sov några kortare stunder mellan 7 och 12 och sen gav jag upp. Så blev väl sammanlagt max två timmar till slut i alla fall.

Har varit ute och agerat handledare då Elinor har övningskört sen hälsade jag på hos mandy, Henke och Isabel för att gratta Henke som fyllde år igår.

Nu är jag iaf hemma igen, försöker göra allt för att mina orkidéer ska överleva. Det är antingen för varmt, för kallt, för mycket vatten, för lite vatten, för mörkt eller för ljust - ja, ni fattar.

Men ska låta dom vara för idag och sätta mig i soffan med en fruktsallad istället:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback