Söndag

Blev en sväng till Gävle med axa. Oves, dollarstore och plantagen. Hittade inga krukor, som jag var ute efter. Inte så mycket annat heller för den delen. 
Men det är nog bäst så:)

Drömde om en vattenkanna, eller ja inte om just den kanske, men den var med i drömmen.. Och såg en sån på plantagen . Nedsatt pris från 300kr till 100kr så jag kunde inte låta bli:) haha

Nu håller jag på att plocka här (igen!!) hemma och byter sängkläder och dammar. Börjar överallt som vanligt. 
Hade ju tänkt att jag skulle bli färdig i helgen med städandet, men helgen gick för fort. Bara för att man är ledig, men skönt har det varit kan jag lova.

Nu ska jag fortsätta:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback