Trerätters

Har så jävla ont i armen att jag inte ens klarar av att "krama" ur vattnet ur disktrasan. Känner mig handikappad:)

Håller på att plocka ordning i köket  och precis kommit på vad jag ska köpa för mitt presentkort på Ikea som jag fick i julklapp av syrran och Elinor. Visar det när det är inköpt. Ska till Ikea på torsdag. Blev tillfrågad enbart för att syrran har för korta ben för att köra mammas bil. Och måste ha den för att få plats med allt som de ska köpa.
Blir ju perfekt, så kan jag handla också:)

Nu ska jag börja fixa till mig och byta om från onepiecen då mamma kommer och hämtar mig om en timme ungefär. 
Sen blir det vin och trerätters hos axa och Tobbe, med mandy och Henke också;)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback