Uppsala

Var ju som jag sa tidigare till stan idag. Agerade chaufför till syrran och Elinor. Själv passade jag på att köpa lite småsaker. På Ikea (där jag hade presentkort..) blev det hyllor till köket, ett vitt överkast och två blomkrukor.

Sen köpte jag en kaffeburk på ö&b och två ljusstakar på rusta.

Hyllorna, sitter på sin plats:) 
Kannan är den jag skrev om i söndags.

Här är ljuslyktan (köpte 2!!) 

Även en present till syster köpte jag då hon fyller år snart:) det är speglar i bokstäverna HOME, som man kan sätta ljus i. Hon valde själv så jag kan lägga ut bild utan att avslöja något hon redan inte vet:)

Nu blir det tvn en stund innan det är dax att sova!!!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback