Dekoration och nya kläder

Efter att ha ringt typ alla jag känner och ingen hade tid eller lust att sällskapa mig till Uppsala så gick jag övertala mamma att följa med. 

Var en snabbis in på Ikea och köpte kryddhållare (eller vad det heter!!?) som man lägger i lådor, till mamma! 
Och så köpte mamma lite annat, själv så köpte jag ingenting. Eller bara lite smågrejer till jobbet.

Sen blev det i alla fall Gränby - letade först upp stegen som var anledningen till att jag åkte. Den fanns inte i vit så fick bli en träfärgad. Men känner jag för det så är det väl bara att måla om den sen.



Hittade även lite kläder. Ett par svarta jeansleggings. En svart/glittrig stickad tröja och en annan blå tröja. Orkar inte ta kort på dom. Men men. Är nöjd med dagen i alla fall. 

Nu ska jag fortsätta med att städa litegrann.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback