Hängt med Isabel

Ledig idag så har varit lugnt.

Vaknar vid tio av någon konstig anledning, förhoppningsvis så kan jag somna i tid ikväll då jag ska upp senast klockan nio imorgonbitti!!

Lagade frukost/lunch vid tolv och sen satt jag och kollade på tv/spelade på telefonen. 

Åkte till Mandy och Isabel och hängde i deras soffan några timmar innan jag åkte och handlade med mamma.



Nu kommer Mandy snart och hämtar mig för att hon vill ha sällskap och handla.. Haha åker gärna en mil åt "fel håll" för att få sällskap till affären.
Istället för att åka 2-3 km tur och retur till affären så blir det typ 4 mil:) haha smart tjej det där.. 
Men hon ska även lämna tillbaka min dator som hon lånat så får väl skylla på det då.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback