Hög nivå och sömnlös

Ligger i sängen och försöker sova. Men gav upp för tillfället. Jag sov till klockan 12.45 idag så kanske inte är så konstigt att jag inte kan sova. 
Jag brukar inte ha problem att kunna somna men nångång ska väl vara den första (ja, kanske inte är första gången men ni fattar!!)

Imorgon är jag som sagt ledig och jag känner redan nu hur stressad jag är. Eftersom att jag inte är ledig förrän på onsdag nästa gång så måste jag ju hinna med så himla mycket imorgon . 

Ska storhandla, har ingenting hemma känns det som. Bullar har jag en jäkla massa men det äter jag inte. Och kommer det någon hit så glömmer jag bort att bjuda på dom. Funderar på att skänka dom till mamma och pappa för där går dom åt i alla fall.

Ska även fortsätta städa, plocka in all tvätt som är tvättad + att det är dax att tvätta igen. Byta sängkläder känns som det viktigaste . 

Skriver bara för skrivandet skull. Ska prova sova igen - GOD NATT!

Bjuder på den bästa bilden jag tog igår. Jävligt hög nivå på fotograferandes igår måste jag ju erkänna:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback